Lönesamtal :)



Weho. Lönesamtalet gick bra. mycket nöjd!
Men tycker det är lite jobbigt att sitta o säga vad man är bra på och mindre bra.
Fick en fråga som jag svarade på, sen mitt i allt så glömde jag bort vad frågan var.
Så eeeh "vad var frågan?" säger jag då. haha vad vi skratta sen...

Lite tankspridd idag ja haha. Men glad :D
Nej men, det är skönt o höra att man är omtyckt och gör ett bra jobb.
Jag har trotts allt bara halkat in på ett bananskal utan kunskap eller erfarenhet.
Och allt har gått så bra. Helt otroligt...







Blev alltid kallad Pettsson av Calle när jag bodde i Göteborg
för att jag var så lugn och så och Sofie Findus för att
hon är överallt och ingenstans. Kompletterade varndra bra. haha.



Nuu ska jag laga mat. Första målet idag, ja. Inte hungrig eller sugen.
Men man måste ju äta lixom.. dumma kropp.




Puuuuussel o kräääm! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0