Lussebak :)





Idag när jag kom till bilen var den ganska igensnöad och dörrarna hade frusit. Suck.
Har ju jobbat så har inte kunnat använda den. Men nu ska jag fasen ta med bilen hädanefter...
Vintern har knappt börjat och jag har redan tröttnat.

Tog en promenix upp till mamma. Bakade lussebullar. Eller ja, hon gjorde degen och
jag formade dom tills jag tröttna sen fortsatte hon. haha?
Goda blev dom iaf.

Sen kom Erica. Klippte mig mormor och mamma.
Och ja, jag klippte lugg. Va fasen, kan ju bara lägga den åt sidan om den stör.
Men ska fixa håret o så imorgon så känns det nog bättre.





Så här är ett hus i Kvarnarp pyntat. Snacka om att spöka ut trädgården.
Kanske inte syns så bra. Men det var blått grönt rött gult, renar, snögubbar
och blinkande ljus. Risk för epilepsianfall om man går förbi där.

Jises. Kan man verkligen tycka det är snyggt?



Nej nu repriv av paradise som vanligt innan läggdags.
Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0