Make my body pop!



Jag vet inte jag vet inte.
Äcklig Måndag.
Känner mig trasig idag. Är nog fortfarande bakis?
Vaknade nämligen upp 7 av att jag var assugen på thaimat. Det är ju lite skumt?
haha.

Men jag har ju något sött iaf. Men vissa dagar hjälper inte det.





Och min vidriga iPhone. Fan att det är sån lång tid tills abonnemanget går ut.
För den e dum. När jag pratar med folk så sätter den på högtalaren hela tiden,
parkerar samtalet och ibland ringer den upp personer.
Förra veckan ringde jag upp Benny 2ggr.. haha han undra nog varför jag ringde?

Sen ringde den upp Sofie Carme. Så hon ringde och var orolig att något hade hänt.
haha, ringer ju inte henne sååå ofta så.
Så nu får jag prata i headsetet så jag förhindrar detta. haha.





Nä dags att ta tag i tvätten. Och sen köra till tippen. japp japp!



Puss o hej på dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0