maskot?



Jaaadå... om inte denna hosta går över till Måndag, vilket jag inte tror, för den är
inte ens på bättrngsvägen så ringer jag till vårdcentralen och ber om något starkt.
Jag orkar inte mer nuuuuuuuu!!! Den har plågat mig i en månad nu. usch.


Var hos mamma en sväng innan. Sen ringde Gzim o ville ha sällskap till M-lund.
Så jag följde med, kanske ska bli hans nya maskot? haha.
Sen fick jag åka på jobb. Och såklart min bil stod uppe i Kvarnarp.


Så fick ta  cykeln tillbaka upp till mamma från jobb, utan växlar och alldeles för hög sadel för att sitta på.
Jag höll på att dö. Låg på golvet o nästan hyperventilerade
när jag kom fram. haha. fy fan inte smart drag när man e döförkyld kanske?




Får nog börja utöva en sport sen. För min kondition suuuuger! usch...


Nej nu blir det Paradise-repris och Kenza-Show innan läggdags.



Puss å Hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0