Middag & vin i massor.



Hade en mycket trevlig kväll igår. Maria hade lagat jättegod mat till mig, henne och Sussi.
Så duktig så. Sen drack vi lite vin. eller ja en del. Jag kände ingen smak så för mig gick det ner,
men dom andra tyckte tydligen det var skitsurt. haha. tur för mig.
Men jag tror vi tömde boxen iaf? Och hostanfall fick jag, spydde 2ggr. haha.
Imorgon ska jah fixa hostmedicin iaf.. så är det.


Togs lite roliga bilder med, med Marias kamera.
Och hoppas hon vet vilka hon ska lägga upp och inte. haha.


Sen åkte vi ner till hotellet en sväng. Mycket folk, men lika tråkigt som vanligt.
Mötte Jim o Gzim. Jörgen o Eriko var ute med. Så det var trevligt iaf.

Sen drog vi med Gzim Jim o Tolle på förfest hem till Maria.
Tokig efterfest, mycket skratt och utskällingar. haha.


Sen blev det iaf sängen. men kanske sovit en timma max. Sjukt trött idag.
Och så jobbar jag. Men det går bra!







Och jag blir så trött på folk som tror att man inte kan ha killkompisar utan
att ligga med dom. Jag har alltid haft många killkompisar och aldrig legat med någon av dom.
Jag tycker bättre om att umgås med killar faktiskt, så mycket enklare.

Sen att folk ska hålla på o snacka om att folk e tända på mig hit o dit.
Skitsnack. Sköt ert egna lixom.
Men men... tro vad ni vill!



Puss E



Kommentarer
Postat av: Sussi

Sen drog vi med Gzim Jim o Tolle på förfest hem till Maria.



drog med på förfest?! ;) fortfarande onykter när du skrev de här inlägget kanske ;P



hähä, puss :)

2010-11-15 @ 18:27:47
URL: http://barasussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0