myyyss



Ingen bra start på dagen alls.
Vaknade upp med yrsel, lätt förkylning och världens huvudvärk.
Och tappade ut hela frukosten i vasken dessutom.. gaah.
Men så går det när man stressar. hate it.


Kul när man ska ut till massa gamla tanter o gubbar nu för middag.
Alltid samma gamla visa " stor du blivit" "snygg du är" lalala... åh!



Har dessutom glömt bort hur länge jag haft färgen i huvudet? haha.
Aja.. vill ju ha det mörkare så skitsamma.




Gårkvällen var trevlig iaf. Åt gott och mös.
Fick känna på hur det var att nästan dö på vägen dit. Herregud.
Gjorde en klantig omkörning, brukar aaaldrig göra det annars. Folk brukar klaga på mig.
Men nu gjorde jag det och ja, hade jonny eller pappa varit med så hade jag varken haft kort
eller bil nu. aaah.

Shit pommes har aldrig varit så rädd och haft sån hjärtklappning i hela mitt liv!!!






Drömde att jag tatuerade mig inatt. Såklart inte så som jag vill ha det men iaf.
Det var inte Jeremy utan hans fru Rebecca som gjorde den. haha.
Åh vad sugen jag blev nuuu...

Skulle vilja göra leopardmönster på andra axlen/armen så som hon gjort. grymt snyggt ju, eller?



Nej Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0