något sött.



Har suttit och lipat till reprisen av ensam mamma söker.
haha patetiskt kanske, men det var såå fint. hihi.


Ibland gör man saker som känns bra för stunden. Man gör det man vill just då
och tänker inte på morgondagen eller vilka konsekvenser det ger.
Och igår var jag nära. Men Julia gav mig en tankeställare. Det gjorde ont och jag var så
nära hela tiden. Och idag mår jag så bra. Jag är glad att jag tänkte ett steg längre.

Det kan verkligen vara värt det även om det gör ont.
Jag är på rätt väg nu.




Är superhungrig. Är sugen på allt jag ser på tv. Skulle kunna äta en stor biff nu.
Men än så länge har jag bara fått i mig lite lökringar som var kvar sen igår och
lite cola. haha.


Nej jobb väntar imorgon. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0