pengakåt!



Åh, jobbigt det är när man kommer hem och kommer på att man har hela tvättstugan
full med tvätt och inga lakan i sängen. Men nu så är det gjort, mys med nybäddat!



Har varit helt borta idag. Trött och yr. Höll på att spy när jag åkte hem från Maria innan
idag. Fick stanna till o köpa en banan.  fy, men nu är det bättre...  efter lite mat.
Riktigt läskigt när man blir så yr. När man kör bli med dessutom. Kändes som jag var full?
Har ätit väldigt dåligt på senaste, nu när jag e så förkyld, ingen riktig matlust.. så tror det är därför?!






Skulle tanka med. Och allt blev pannkaka. Ställde mig vid pump 3 jag tankat på innan.
Men när jag tryckt in kod stod det "tanka på pump 2" för 3an var visst upptagen. eh aha.. så jag åkte dit.
till 2an. ah då var det diesel. Konstigt? Så fick göra om allt.
Aja, det blev ju bra tillslut. Dumma tantens fel som tog min pump!!!



Imorgon ska jag gå på ett 36 timmars-pass. Ska bli såå kul.
Men jag ska minsann öka min tjänst till 100. Har gjort 110 extra timmar på 3 månader, det
är ju bra? och blir fiiiina pengar till jul :) Plus löneökningen retroaktivt från 5 månader.
Åååh, jag blir så pengakåt.. hahaha!




PUSS HEEEEEEEEJ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0