pengar och shopping är lycka.



Jag o mamma beställde lite igår. men bara lite.
Shopping är lycka visst?



Idag sa min chef till mig att ta ut mina extra timmar jag gjort i ledighet.
Fuck heller.. Jag jobbar väl inte för att kunna ta ledigt sen??!!
Näru.
Men mitt andra arbete ringde och var så nöjda med mig och vill sätta in mig
på massa mer pass. Så det är väl bara att höja sysselsättningsgraden då?





Ledig denna helg iaf. Sugen på utgång igeeen, men tror alla andra jobbar?
Helgen efter är det ju julfest. Så kanske borde lugna mig?


Usch ganska jobbigt o tänka på att jag har 24 timmar kvar på jobbet.
Men byter ställe 9 imorgon bitti. Kanske blir bättre då?





Jag har sålt guld med. Så nu e jag rik. haha nä.
Men det kommer upp massa dumma tankar, åh nu har jag pengar så nu kan jag
tatuera mig. heheeee..

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0