Sabba inte detta nu...


Igår var jag segare än segast. Sofia kom vid tio på morgonen och sällskapade.
Jag var nog jättetrevlig. Nerdraget, bäcksvart och halvsov. Men vi kollade lite på Miami Ink iaf.
Sen begav hon sig till Camilla.


Och jag låg kvar i sängen till halv 4. Usch jag blir så bakis nu för tiden.
Nu ska jag vara nykter till Julfesten med jobbet den 26 November.
Ok inte långt dit men ändå ;) hehe!


Sen blev det hemlagad pizza och chips o dipp. flööööt!



Nu är jag på jobb. Och det går bra bra.


Laddade förresten hem appen igår "sleep talk recorder"
Haha, och ja jag pratade en del som kom med. haha.
Bla. sa jag att "Så nu har jag ljugit" hahaha...

Ska testa inatt igen. Kul ju.
Tänk om man säger värsta grejerna? haha!





Ok. Jag får inte sabba detta nu!!


Puss påre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0