seeeex

... e bra för själen? haha. eller?


Åh jag är så glad. Någon får mig att vara glad.
Någon får mig att vilja gå upp på morgonen. Det känns så kul
och spännande med nytt. hihi.


Jobbar lite idag och lite imorgon. Det var sååå skönt med sovmorgon idag. Sov till 10.
Har gått upp 7 eller 8 sen i Tordags.. det är lång tid tycker jag. Jag som typ bara brukar gå upp
tidigt en gång i veckan...


Gårkvällen var mys. Vi tjejer bestämde oss för att äta på Keskins.
Det var gott. Jag tog pizza med massa gott på och vitlök såklart.
Åt inte så mkt och Murre frågade om jag någonsin ätit mer än en halv pizza.
Eh kan hända. Han sa också att om han ätit lika lite som oss så hade han inte kunnat stå på
sina ben. haha. Men vi är ju tjejer?!


Sen gick jag Lisa o Julia hem till Lisa. Drack vin och pratade.
Sen kom vi in på sexområdet. haha. där försvann Fogelpryd, vart jag nu fått det namnet
ifrån. För jag är fan inte pryd, bara folk som tror det... hm.


Nej frukost? Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0