Ser det snöööar :)



Jag måste ha världens sämsta immunförsvar. Hostan vägrar ge sig, är inne på
tredje veckan. Och dessutom vaknade jag upp med förylning, halsont och feber.
Välkommen varannan dag syndromet.
Jag orkar inte mer. Dessutom känner jag mig som en flodhäst. Jag vill träna ju :(

Och snö?






Mitt andra jobb ringde och erbjöd mig två 11 timmarspass.
Kanon ju. Men går av mitt andra jobb samma tid som jag börjar där.
Men 36 timmar i sträck är väl inget? ha, tur man är ung och orkar. eh?



Nej nu blir det dusch. Sen fika med Sussipussi.



Och du är så jävla kokt. Blåst helt enkelt.. skrattar, kan inget annat?
Glad att jag är den som är den och inte den som du är. haha, om du visste.


PUSS E









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0