tihiii




Idag har jag jobbat 9-19... typ.
Fast idag är jag inte lika trött. skönt det.

Seriöst alltså, får nog börja med neddragna persienner snart?
Går inte trygg. tur jag ska flytta...





Nu har jag tagit helg. Ska ta en lååång sovmorgon imorgon. skönt.
Sen ska jag iväg över natten för mys och sånt. Sen på Lördagen raka vägen
till farmor för middag med massa släkt. ah jobbigt?
Sen raka vägen på tjejfest i Aneby. Sen kanske Jönköping?
ah vi får se...

OCH på Måndag ska jag börja träna igen. Nu ska inte denna hosta få hindra
mig längre. Skiter i om jag åker på lunginflammation eller något annat.
För nu är jag trött på det hära.






Fin fin fiiiiiint! jaaa a då ;)



Puss e







Kommentarer
Postat av: Sofia

Du får faktiskt va försiktig med tränandet om hostan är kvar. Man kan få hjärtmuskelinflammation faktiskt. Och då blir det tusan inget tränade på ett bra tag. Det va sjuksköterskan i mig som talade;)

2010-11-04 @ 22:41:40
URL: http://osofiac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0