Time is everything?




Låg i sängen till halv 11 idag. Händer aldrig, så det var skönt.
Eller jo när jag är bakis, då ligger jag typ hela dagen. haha.

Höll nyss på att bränna ner mitt kök genom att sätta på fel platta. smart?
Har såna fula plattöverlägg, den blev ju ganska bränd ja. haha.


Idag ska jag köra lite nytta. Rensa på vinden. Så jag har det gjort.






Annars är allt som vanligt. Jag är lite konstig och knäpp.
Kan nog vara en jobbig människa ibland. Men låt mig hålla på, någon gång
går det över. Kan ta tid eller inte.. Men så småningom. Tid är allt.


Känner mig lite ensam ibland bara. Fisen är i Norge. Jameson är i Aneby, ses typ
bara på helgerna. Sofia är i Aneby. Lisa och Julia ser jag också mest på helgerna.
Vem vill leka med mig???





Puss E




Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag vill leka med dig ju!:)

2010-11-10 @ 16:18:35
URL: http://osofiac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0