Tjejfest i Aneby!



Goderdagens!


Lördagen var kanon. Åkte in till Jameson för lite vindrickning innan vi skulle bege oss till
grannen för tjejfest.
Väl där var det cirka 15 tjejer och det bjöds på tacos. Några av dom hade jag träffat innan, men dom
flesta ansiktena var nya. Men jag älskar att träffa nytt folk, så det var kul.



När kvällen var slut så splittrades vi. Tre bilar gick mot Jönköping och resten stannade hemma.
Innan vi åkte så drog jag och Jameson ner till B för att låna hans bil.
Sen ville jag att dom skulle följa med ut. hade varit kul.
Men Jenny tycker det är skitkul att jävlas med mig, så hon försökte få med B genom att säga
att jag ville det och att jag var sugen på honom.


Haha ok? Eh, det här med sugen har jag inget minne av. Men det ska jag tydligen ha sagt till
Jameson att jag var under kvällen. Så ja, igår fick jag ett mess av B.. haha inte helt oväntat
"Hörde att du var sugen igår" haha. tack för den Jameson.
Jag svarade att "Ni småpojkar får för er så mycket ;)"

Aja, ibland får man sota för att man varit full. Men han får tro vad han vill. haha.
För vad jag vet så har jag inte sagt något?!





Snygg friss? haha!




Åkte iaf till Harrys. Men det var sådär. Lite folk och lustiga människor.
Stängde vid 3. Men jag hittade en peng på marken (varför gör jag alltid det?) så jag
och Sofia drog och käkade thaimat istället. mums.

Det var en kul kväll. Tack för det tjejer!



Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0