Truth is.



Idag jobbade jag från 8-19. 11 timmar och 5 av dom var jag på jobbet.
hehe inte mig emot.
Slockande i mammas soffa innan. Går upp 7 en dag och jag är tröttare än tröttast. haha.
Jobbar likadant imorgon.
Är glad att jag inte har sådana pass i vanliga fall. Komma hem så sent. Hinner ju inte med något alls.
Typ äta och sen sova?






Och jag orkar inte mer nu. Jag bryter ihop. Det gör så förbannat ont.
Jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Fan alltså!


Truth is - everybody is going to hurt you.
You just gotta find the ones whort suffering for.



Puss E




Kommentarer
Postat av: Sofia

Ska bli skönt med tjejkväll imorgon, då kan vi bryta ihop tillsammans allihop:)

2010-11-04 @ 16:06:59
URL: http://osofiac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0