Allt suddas ut och vu börjar om...



Nu har jag tagit helg. Skönt.
Hostan och förkylningen är dock kvar. mindre skönt.
När ska det gå över lixom?




Igår umgick jag med Lisa och Malena lite. Trevligt.
Vi planerade nyår. eller försökte iaf. Ringde runt massor.
Men utan resultat. Lite sent ute jaaa...
Men ser ut att bli Jönköping iaf. Eksjö o Aneby är rätt utestlutet. usch ja.





Vill till Mio imorgon. Kolla möblerna jag tittat ut, kan vara bra o se hur dom ser ut i verkligheten
innan man beställer dom. Annars kanske man blir besviken.
Vem vill med? ;)







Nej lite lunch sen städa kanske. För det gjorde jag ju bara i förrgår. haha sån är jag.



Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0