varför kasta pärlor åt svin?


Ah. Där släppte klumpen i magen. Knäpp man är ibland.
När man mår dåligt över saker man inte kan styra ändå.



På tal om något annat så vet jag något som är väldigt sött. Och jag ska fasen
våga chansa. Jag har fått tillräckligt många dissar nu. Och egentligen är det bara av personer
som inte är så brighta. Och sen har jag själv dissat dom som är bra.

Och varför må dåligt av personer som dissar en, som bara som bara ligger runt och inte kan hålla sig
till en person.. Nej så sånt är ju inget att
hänga läpp över. Upp med hakan. Varför kasta pärlot åt svin?
Man är värd bättre.
Men jag antar att jag aldrig kommer lära mig.






Fast iof. så verkar det som att alla är otrogna nu. Jag menar sägs tom. att Kungen varit
det lixom. haha.
Vem kan man lita på?



Nej nu ska jag kolla på reprisen av Paradise Hotel och Bartenderskolan.
Vilka skitserier man fastnat för. Men Vanita är ju bara för skön.
Måste man ju bara se!




Och vad jag skratta när Gzim ringde innna och sa att han fastnat 2ggr med Bringbilen
idag och att en bonne med traktor fick dra upp honom båda gångerna. hahaha...




Puss och Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0