Vi faller varje gång vi reser oss upp.



Tanken var att jag skulle ta en lång och skön sovmorgon idag. Men vaknade
första gången vid 6.30. Seriöst? Men tvingade mig att somna om.. Vilket jag gjorde.
Sen var jag segare än segast.


Idag är jag ledig och hela helgen meed. weho.
Ska sola strax, sen färga håret.. igen. haha.
Gjorde det för en vecka sedan och tycker redan det blivit fult. Knäpp jag vet?
Jag vill nog ha det svart nu. Ska nog göra som förrförra gången. Ha i det i en timma istället för
20min som man ska. Då blev det svart.. haha. Ska bli mörkbrunt annars.





Haha alltså. Alla mina vänner kommer alltid till mig om råd när det
gäller gyn, könssjudommar och allt sånt annat och tekniska prylar.
Blir tom. kallad "privata gynekolog" av en nära vän. haha.
Mina starka områden? Kanske ska bli tekniker eller gynekolog?
haha nej för fasen.. ligga o gräva i andras underliv. eh nej tack... usch!

Men det är ju kul att man är bra på något :) hehe!




Idag känner jag ingentintg? Konstigt.



Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0