What a beautiful morning...



Wei. Vilken underbar morgon. Så sjukt kallt i min lägenhet, även i grannens sa han.
Trost att elementet står på det högsta i alla rum.
Är väl så med gamla hus. Inte riktigt tätt. Iaf inte i mina fönster. Alla blommor dör efter en kvart
för att det drar in. hehe.


Äter lite fruskost, vaniljyoghurt med bär, gottit men kallt,  ska jag bege mig till gymmet strax tänkte jag.
Känner av lite från passet igår, skööönt de. mja.






Gjorde hembakadpizza i Söndags, gjorde visst till ett helt kompani  så Geza bjöd in sig själv.
Han tjatar hela tiden om att jag måste köpa en ny tv. Förstår inte alls vad han menar?
haha jag skaaaaa, men finns annat viktigt. Typ köksbord, kan lixom inte sitta på golvet
som kineserna? eller? jaja.


Tjip o hej!





Kommentarer
Postat av: Kaspartirill

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2012-07-27 @ 07:00:18
URL: http://kaspartirill.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0