Bara lite tankar.



JAG ORKAR INTE MER NU.


Har ni någonsin känt att allt är tråkigt. Livet är tråkigt.
Allt är samma dag ut och dag in. Jag gör det nu.
Vill ha något kul. Kan räcka med miljöombyte. Men ska gå igenom en hel jul
och nyår innan det händer. känns som en evighet dit.

Och igår snackade pappa o Janette om resa över jul. Jaha och mamma jobbar.
Vart ska vi då fira jul? Känns ju roligt. verkligen. Aja man är ju inte ett barn längre.


Nytt jobb skulle sitta fint med. Få jobba med kläder, inköp eller styling.
Det är något jag vill. Och ska med i framtiden.
Jag anser att man ska jobba med det man vill och tycker om. Skit i om lönen är dålig.
Man kan inte sitta o studera till läkare i sjuherrans år och arbeta med det bara för att
man tjänar bra.

Nej nej arbetsplatsen och arbetskamraterna är det viktigaste. Klädaffär kanske är skit.
Men det är det jag vill. Kanske öppna eget? Åh vad kul!







Att jobba med människor är bra och något fint.
Men inte min grej. Inte vården iaf.


Nej göra lite nytta. Puss E

Kommentarer
Postat av: Sofia

Helt rätt! Skit samma om man tjänar skit så länge man tycker det är kul att gå till jobbet. Hellre det än att tjäna multum och vantrivas.:)

2010-10-25 @ 21:49:00
URL: http://osofiac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0