bättre idag.

Hallelåja!


När jag vaknade imorse så var värken i benet borta. Men vilken helvetesnatt.
Legat raklång och utan täcke. För bara täcket gjorde att det brände. lustigt?

Men nu uner dagen så har det kommit smygandes igen. Fast nu är smärtan mer på sidan av benet och
höften.
Tog en liten promenad innan, för det lättar lite då.

Träffade en utlänning bakom Marieberg som stack upp en lapp framför ansiktet på mig.
Det stod att han skulle till polisen. Han pratade varken engelska eller svenska.
Och hur fan trodde han att jag kunde hjälpa honom då?! haha stackarn.



Hatar att inte kunna träna. dumma dumma!!



Nu ska jag äta lite wook. Sen träffa Moa och hennes tjejer för en fika.



Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0