dags o vakna nu?



Ja klockan är halv  5 och jag säger godmorgon. haha?
jises vad jag har mått dåligt idag. Fattar inte det för det blev inte så hårt igår,
lite sent bara, var hemma runt 2.


Men det var en mycket trevlig kväll. Kom hem till Julia vid 7.
Sen kom Frida och Petra med. Vi åt kyckling, sallad, tzatziki vitlöksbröd och drack vin.
Mums vad gott.


Sen spelade vi Alias. haha. Jag och frida var i samma lag. Alltså jag kan bli såå sjukt
tävlingsinriktad, speciellt när saker går på tid. Så jag skrek o gapa på Frida. Hon blev helt rädd och sa jag var helt galen och höll på att få en hjärtinfarkt för att jag stimmade så. haha vadå, jag ville ju bara vinna?

Sen satt vi bara o snackade skit tills det var dags att gå med. Mycket trevligt.




Folk har terroriserat mig heeela dagen. Blev bjuden på fest i Jkpg hos Annie.
Sen vill Eriko ha med mig ut. Men nej alltför bakfull, noll kronor i kassan och
sen räckte det med gårdagen hoho.



Så Ikväll ska hem till Moa & Ella. Laga lite got mat. Får bli min frukost. haha.
Usch. men jag har faktiskt inte spytt, var nära några gånger men nej...
Men det blir mys.



Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0