Det brinner!!




Omg, det brinner i min mun. Hävde i för mycket jalapenos i köttfärsen, staaarkt
men gott är det ju.



Ställde klockan för träning imorse. men ha, det trodde jag, inte orkade jag det.
Vad händer med mig? Börjar bli en latmast, vart är självdisciplinen?
Lullade runt här hemma istället. Pratade med Line lite...
Hon frågade vad jag skulle göra under dagen. Och jag skrev att jag skulle träffa Maria vid 12.
Sen insåg jag att klockan var halv tolv när jag skrev det.

Haha jesus i sandalerna, då blev det helt plötsligt fart på mig.
Jag var där halv 1. haha. Men då var jag på wlllys innan med.

Lat och tidspotimist var det ja... Det jag aldrig varit innan. Börjar jag bli gammal eller?
Slank ner en chokladkaka när jag handlade innan med. Men jag jobbar helg och
tanken var och är att den ska ätas då ;)




Men gymmade en timma och sprang 30min iaf i eftermiddags. Sen träffade jag pappa en stund.
Haha det är alltid lika kul o se hans reaktion när man ska göra saker han inte gillar,
typ som att berätta att man ska tatuera sig.

¨ÅHH  NEJ GÖR INTE DET EMILIE!!!!

Sen frågade han vad det kostar. Tjaa.. någon tusenlapp sådär kanske.

ÅH HERREGUD!!


Jag bara skrattade åt honom. Vi är så olika han och jag, fast ändå inte.

Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0