dreams come true.



Idag jobbar jag. Wei. Hade världens huvudvärk imorse och det enda jag hittade
var treo. Så jag tog en. Visst värken gick över, men ersattes med illamående.
Fy farao, vad vidrigt det är med treo. Hur fan kan folk ta det?
Nej tacka vet jag panodil och ibumetin. Helt smaklöst :D


Erik pratade in ett väldigt moget telesvar innan "Du är en bajs"
haha ok? Känner mig veeerkligen som en bajs. toker.
Skrev ett sms innan att jag inte kommer imorgon. Och då ringde han upp såklart.
Men vågar inte svara, han blir suris och kommer tjaaaata. haha sms är bra :P









Har drömt massa skumt dom senaste dagarna. I Tisdags låg jag och drog o snurrade på
min piercing i sömnen. Så nu är den helt varig och gör ont. Inte bra.

Förra veckan drömde jag att Caroline låg med en kille jag var kär i. Så jag bad henne dra åt helvete
och körde därifrån i bara strumpor. När jag vaknade var jag typ kär i den personen .Är inte sånt skumt?

Eller typ när man drömmer något, om en person. Sen när man ser den personen så blir
det sådär pinsamt och jobbigt även att det bara var en dröm?! haha.




Puss Heeeeeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0