Födelsedag.




Igår när jag gick av jobbet så gjorde jag lite ärenden på stan. Sen fyllde ju som sagt
Moa och Ella år så åkte upp dit med lite present. Köpte lite coola kläder till Ella som
verkligen uppskattades. Svart-gråa leopardtights och en grå tunika till. Kommer hon bli jättefin i tror jag.
Blev bjuden på jättegod kladdkakemuffins med grädde. mums.

När hon öppnat paketet tog hon min hand och så gick vi in i hennes rum, så visade
hon mig sin traktor hon fick i present. Sötnosen kan gå, lite vingligt, men det blir snart bättre.
Så roligt.





Visste inte riktigt hur hon skulle handskas med paketet.
Ville mer äta på det än öppna det. söte.



Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0