Friday Im in love.




FREDAG. Ja, eller?
Vaknade upp med en hosta som inte är ur denna värld. Trodde jag skulle hosta upp lungorna.
Kräks nästan... usch. Låter som jag rökt i hundra år. Och helt utmattad så jag orkar inte ens hosta. Blä.
Ge mig något starkt.
Får sån ångest när jag inte kan träna heller. åååhhh!!



Men tog mig i kragen. Begav mig upp till mamma. Sen iväg till Nässjö för storhandling
och ÖB. Storhandling ja kan man säga. Handlade mat för 800kr. Så nu har jag så jag klarar mig ett tag hehe.

Och lökringar såklart. För det är ju fredag. muuums.






Och nu har jag städat. Legat på alla 4 med en liten sopborste för dammsugaren e paj.
Jobbigt, men lite renare blev det. Nu e jag helt färdig. usch


Dags för lunch. Sen hem till mamma. För ikväll kommer hela tjocka
släkten över helgen. Ska grillas vildsvin ikväll. Får se om jag äter? hm.
Dom andra brudarna ska ut ikväll, men nä, jag är sån tråkig tant numera.
Ingen lust alls. Så jag stannar hemma... japps.


Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0