grovsortering


Okej. Idag fick jag ett ryck. Skulle rensa bland klädpåsarna på vinden.
Ångrade mig när jag såg hur många påsar det var. pust.
Men jag hällde ut allt och gallrade ordentligt.
+ att jag tog garderoberna och byrån i lägenheten sen.





Dessa påsar får gå till tippen. bara skit.
Sen fick jag ihop 1,5 påse till men som min lilla kusin ska få gå igenom.
Sen får det gå till någon uffgrej. Mycket nytt med prislappar på, haha. hm. Skärpning!!
Kanske nu jag insåg att jag inte kan köpa så mycket kläder som jag gör?!

Hatar o rensa under flytt. Lika bra att göra det innan så man vet att allt man tar med
sig till den nya lägenheten är sånt man ska behålla.
På Onsdg ska jag gå igenom alla kartonger som står på vinden. Sånt som inte får plats i
min skokarton till lägenhet.




Sen var jag tvungen att gå ut i solen. Tog en powerwalk.

Och ikväll har jag varit hos Julia med Jameson.

Sen lagade jag köttbullar och mos, muuums.
Så ikväll ska jag somna till köttbulleos. USCH.
Längar tills jag får lämna dena vidriga lägenhet och få en bättre med stort kök, så hela
lägenheten slipper lukta mat.



Puss Heeeeeej!


Kommentarer
Postat av: Erica

GLITTER i Vetlanda söker en butikssäljare - skulle kanske passa dig?

/Erica

2010-10-26 @ 11:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0