Guess what.. I'm not a robot!



Godmorgon!


Var på kalas hos Jameson igår. Jag, Sofia, Jennys föräldrar och Kristians. Det var trevligt.
Jag och Sofia stannade kvar när dom andra åkte. Sen kom Brangen och Davve. Dom drack lite vin.
Men jag begav mig åt annat håll sen. japps.


Blev jagad av en pistolman inatt. Det var läskigt. Och i slutet av drömmen blev jag skjuten.
Det var så värkligt. När man vaknar är man pulsen på max och man är helt skakis och undrar
om man lever... haha. Undra varför jag drömde så?



Ska iväg och sola srax. Sen ska jag till Jkpg med Lisa och Julia.
Håll alla era tummar och tår för mig nu va. Tack!







Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Kikar in.. Ska du göra något kul ikväll då? :)

2010-10-09 @ 10:08:50
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: luffi

God morgon!!



Allt bra denna lördagsmorgonen!?

kramar luffi

2010-10-09 @ 10:36:46
URL: http://www.luffi.se
Postat av: Line

Haha!

2010-10-09 @ 16:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0