Handlar om att prioritera



Jobb jobb jobb.. wei.

Hade en sån där natt igår då jag ligger klarvaken fram till 3, + att jag fått en jäkla hosta med
Så idag är jag måttligt trött.






Avbokade min tatueringstid förra veckan. Kändes inte bra alls, åh jag vill ju.
Men måste prioritera det viktiga framför det mindre viktiga. Kan inte tatuera mig för tusenlappar när jag snart ska flyttaoch behöver köksbord, vardagsrumsbord och tvbänk.. + att min dammsugare
pajade igår. Vilket var ganska väntat eftersom jag köpte den på ÖB för typ 300kr för hm
5 år sedan. haha?


Så jag handlar om att göra det som är viktigt. Jag är oftast en sådan person som gör
det jag vill och känner för för studen utan att tänka mig för. Sen står man där ojdå.
Visst allt löser sig alltid. Men det blir ju alltid bättre om man tänker till från början.. visst?


Så när jag är klar med lägenheten så ska jag boka ny tid för tatuering och ta axeln + en bit
av armen på en gång. Så det inte ser sådär fnuttigt ut.







Erik frågade i Söndags om jag vill med till Götet o festa i helgen. Åh jag vill, kul.
Men jag jobbar, blä. Fick svaret av honom att jag är en penis när jag sa att jag jobbade.
Jo men en penis kan väl vara trevligt o vara? haha knäpp den dära ibland...




PUSS HEJ!

Kommentarer
Postat av: Line

HAHA snygga tuttar du har på bilden!!! :)

2010-10-27 @ 00:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0