Inget stoppar mig nu.



Jaha.

Kvällen igår hos Moa var mycket trevlig. Men ack så dålig jag var.
Tryckte i mig en halv påse lökringar innan maten för att det var det enda jag var sugen på.
Sen åt vi hemmagjorda klyftpotatisar, sås och ngt vegetariskt kött. Gott var det..
Och eftersom det var mitt första mål för dagen så åt jag som att jag aldrig sett mat innan. haha.







Båda slockna i soffan vid 10. Kollade på baksmällan innan det. Kul film.. men samtidigt väldigt sjuk.
Moa vägrade erkänna att hon somna. Men jag kom på henne en gång genom att titta på henne.
HA, hon blunda. Men när jag frågade henne så sov hon inte. haha varför förneka? söte.







Tänkte vara lite duktig idag o skriva nytt CV och söka jobb. Men hittar inte mitt gamla CV någonstans, inte ens
på gama datorn. hittade bara massa roliga bilder, hehe. Orka skriva om lixom?

Så jag ska ta en långpromenad i regnet istället. Ja, heter ju kläder efter väder?
Eh ha, som om jag någonsin har tänkt på det? nope. haha.



Lön på Onsdag. skööönt. Krisar lite i kassan nu.
Det första jag ska göra när jag går av jobbet på Onsdagmorgon är att färga håret.
Hade det varit för cirkus ett år sedan så hade jag tagit dom sista slantarna till det
men nu tänker jag ett steg längre. Jag får helt enkelt gå omkring med råttutväxt. haha?

Har inte ätit ute en enda gång denna månaden. Inte fikat heller?
Applåd till mig själv. Inte ens när jag jobbat, för då har jag gjort matlådor.
Ganska stolt över mig själv. haha ;)


Nej promenix. Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0