Löööning...





Sprang hem efter jobbet imorse och slängde i en färg i huvudet. Underbart, nu känner jag
mig som mig själv igen. no more råttutväxt.. haha.
Beställde frisörfärg på nätet. Mycket bättre och så får man 2 i 1. Super.
Kostar dessutom nästan dubbelt så mer hos en vanlig frisör.
Så det jag kan rekommendera. Färgerna i affärerna är bara skit egentligen.







Här har ni min fina färgtröja jag alltid använder. Säkert 14 år gammal.
En gammal pyjamas är det. Ja ni ser ju, blekning och färg. haha.
Men är man en slabbmaja så är man.


Lön idag. Gud så skönt. Fick mer pengar över än väntat. Men det är
alltid skönt? hehe.
Så idag ska det storhandlas mat. mmm...


Ska göra så här denna månaden att jag tar ut 1000kr och lägger i typ en
matkassa. Så har jag bara den att handla mat för. Så vet jag hur mycket jag gör av med.
Annars springer jag och handlar för några hundra varje dag. Och det blir sjukt dyrt tillslut.
Inte bra...



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0