Lördagsmys, om det så är det sista jag gööör.



Godmorgon!

Ser riktigt kallt ut idag. Allt är vitt. Och halt är det.
Kom och tänka på igår, när jag ska börja pendla när jag flyttat. Massa snö och hala vägar,
fy, jag är lite rädd för det :/ Men blir kanske bara 1-2ggr i veckan.








Ska iväg till gymmet när jag slutat. Ska försöka sätta ihop ett eget träningsschema till nästa vecka.
Ett tufft sådant. Med övningar som gör att man bara vill lägga av för att det är så jobbigt.
Så vill jag ha. Det ska kännas att man tränar. Inte stå o mesa. haha.


Sen ska jag upp till mamma, så ska vi ta min 90mins runda runt Långanäs och Ränneborg.
Undra vad man ska ta på sig. För man lär bli varm men det är ju så kallt?!


Måste ringa pappa med. Han ville att jag skulle köpa aktier.
Åh han och hans påhitt. Men men...?


Sen ikväll ville Lisa ses. Jenny försöker tvinga med mig med henne och killarna
till Jkpg. Men nej, jag vill ta det lugnt.
Jag vill äta lökringar och krypa ner i någons soffa. Och bara ha Lördagsmys. Ja och det sak jag ha.
minsann.



Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0