lyckorus.




Min mamma försökte supa mig full igår. Det lyckades hon ganska bra med faktiskt, med både vin och
massa söta sliskiga drinkar. Men ner gick dom, fort också.
Hon har försökt innan, men har alltid slutat med att hon får dricka upp mitt. haha.
Men nu, glaset var tomt innan mammas. Inget bra tecken.
Hon tyckte jag platsade med henne och moster. Absolut inget bra tecken.

Har jag blivit alkis nu med? haha.





Fick ett mess av Maria nyss. Dom ska ha inflyttningsfest den 6e.
Man får inte ta med sig någon, förutom sin rerspektive.
Men jaha om man inte har någon då? Får väl hyra in någon av Anebynissarna för en kväll kanske?
Känns ju B o inte komma med någon när alla andra gör det haha.

Livet är hårt som singel. haha?





Kollade på Miami Ink. imorse. Oh herregud, jag blir helt galen när jag ser det. Och dom var så grymt duktiga.
Lovar kommer ha hela högerarmen full av tatueringar snart. Trodde inte man kunde känna
sånt sug. Livsfarligt. Börja aldrig tatuera er. eller jo gör det.. vilket rus. Typ som shopping fast
dyrare. haha. stackars plånboken min.




Idol-Linda är ju grymt snygg med sin tatuering. Den är påbyggd nu, längre
ner på armen. Snygg är hon. jaaadå!



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0