Pratar i sömnen...



Åh herregud drömde så konstigt inatt. Gör det ofta nu.
Drömde att jag serverade på en fest. (förmodligen för att jag såg att dom sökte
serveringspersonal på ams igår
)

Och det var massor med folk. Och det var 3 rätters. (Förmodligen
för att jag såg att Alexandra skrivit på facebook att hon åt 3 rätters på Keskins igår.)

Sen skulle vi diska allt för hand med. Så verkligen all disk framför mig.
Stora berg. Och räkor åt dom med.


Sen helt plötsligt hade jag världens fest hemma hos mig. Och jag bodde i ett stort
jäkla hus. Sen började alla misskösta sig, krossade glad överallt, alla var skitfulla verkligen. Så jag fick säga vid tolv
att festen var slut och sen slänga ut varenda kotte. Sen gjorde jag mig ovän med Caroline också.
Börjar bli ganska vanligt i mina drömmar? haha!






Och festen drömde jag säkert om för att vi igår pratade om att folk
kommer vilja komma och festa hos mig när jag flyttar. Och att dom
måste komma ofta... hehe. Sjukt det kan bli ibland när man drömmer.




Vaknade också mitt i natten och trodde att min ikeakasse som låg i hallen
var en hund. haha, så fick tända lyset. Men det tog en bra stund innan
jag vaknade till och insåg att det var ikeakassen. haha hm.



Nej nu frukost! Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0