Så underbar.


Idag hade vi möte med jobbet mellan halv nio och tolv.
Min jobbarkompis har nyss köpt en Jackrusselvalp som hon hade med sig.
Åh så underbar. Jag är helt såld. Jag vill verkligen ha en sån hund i framtiden...
Tänk vad lycklig man kan bli av en liten söt hund.

Efter fyra blev det Gina i Vetlanda med Jameson, Sussi och Lisa.
Var bara ute efter ett par leggings eftersom jag slängde mina favvisar häromdagen.
Kom hem med två saker till. Kunde varit värre. hehe.



Köpte dessa leggings från Vila med dragkedja.




Och en söt body från HM.

Blir sur. Bilden är åt rätt hål i bildprogrammet men på bloggen blir den fel.
Jävla skitmac ibland alltså...


Och nu ikväll tog jag och Lisa en middag på Tokyo.
Det var riktigt gott och behövligt.



OCH JAG ÄR SÅÅ ARG!!!!

Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0