Scones.


Startade dagen med en morgonpromenad i kylan med Sussi. Brr, det var kallt.
Men efter en stund hade man fått upp värmen och solen värmde rätt gott med.


Sen var det jobbdags. Gick bra faktiskt. Inget att vara nervös över.
Är ledig hela helgen. Ska bli så skönt. Trött på att jobba helg nu...

Imorgon är vi bjudna till Julia på vin och mat. Ska bli trevligt.
Varför ska det alltid handla om mat och alkohol jämt när man ska ses?
Det är något jag alltid undrat. Men för att det är så gott såklart. hehe.


På Lördag ska jag hem till Moa och Ella på mys. Blir väl att äta något gott
då med kanske. Men inget vin.





Gjorde sån tidig middag idag så jag blev hungrig igen. Så fick en idé och
bakade scones med ost i och på. Mm så gottit. Älskar ostbröd.
Fast inte mina kärlekshandtag.. ha ha!


Jag gillar dig!

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0