Simsalabim försvinn!!!




Stick åt helvete alla dumma tankar. Det var inte alls en bra dag att komma på.
Simsalabim försvinn!!!!!









Försvinn dumma turister som fotar på min gård. Hoppas ni får en kastanj i huvudet.
haha.


Ska hem till Jameson på lite fika vid 5. Sen ska jag Camilla och Sofia ha Fredagsmys.
Imorgon ska jag spendera hela dagen med Julia och Lisa. En sväng till Jkpg kanske?
På kvällen ska vi sammanstråla med Sussi, Hanna och Jameson. Lite festligheter eller annat.
Jag känner för annat. haha.
Orkar inte vara bakis mer nu. Men vi får se.



Nej frukost sen träning. Puss E

Kommentarer
Postat av: Sussi

och vad är annat? ;)

2010-10-08 @ 16:08:42
URL: http://barasussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0