sinnessjukt.





Det är såååå sjukt. Sinnessjukt. Jag vill inte inse, inte ens veta.
Varför? Jag vill bara banka vett i mitt egna huvud. En dag kommer jag vakna
upp och fråga mig själv; Vad fan höll jag på med?

Ja jag vet det så väl. Men ändå händer inget...
Fan. Sjukare människa får man leta efter. Snacka om noll vett. Försvinn ur mitt liv tack!





En kille jag träffade för ett tag sen hörde av sig igår när jag var hos mamma.
Jag berättade för henne att vi dejtade och han gillade mig men jag tyckte han var en mes.
Så vi slutades ses. Sen när det gått en tid, vile jag ha honom.

Men Emilie, varför är det alltid så? Säger hon då.

Jadu, mamma, varför är det alltid så? Svarar jag.


Ja vad fan är det så för? Jag är störd.



Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0