slickar mina sår.



Personalmöte idag mellan 10-12. Kom fram till massa bra saker.
Fick bla. info om att vi ska ha julfest på Åtta Glas i Jönköping. Det ser jag fram emot.
Sen lönesamtal. Inte dumt det heller... !






Sen strosa jag på stan med Lisa. Pratade om tatueringar. Och när vi passerade Primetime så
sa jag; Fan vi går in o bokar tid. Ja det gör vi sa Lisa.
Så, så blev det. Åh jag längtar. Det och shopping är lycka. Jajamensan!

Och vad nervös Lisa blev när jag sa att han inte pratade svenska. haha söte.
Men jag håller med henne..



Sen mötte vi upp Sussi. Tog en fika på Caféet. Mys att umgås med tjejerna.
Dessa fina flickor har jag inte träffat på länge. Skärpning. Men på Lördag ska vi
göra något kul minsann. Jag behöver er i mitt liv.



Nu middag, sen Bodypump och Step Up. Heja!
Puss E





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0