Snart tattoodags igen ;)




Eh, ja idag så var min hyresärd på gården så då passade jag på att säga upp lägenheten.
Det gick ju bra. Men sen typ en timma senare när han sa att den redan blivit uthyrd så blev det lite
jobbigt. Jag vill inte lämna gården ;(






Sen lånade vi ett släp och hämtade soffan hos Julia. Jises, vilket jobb. Den var i 3 delar men
min smala och trånga trappa upp till vinden gjorde det till ett helvete. Men till sist kom den upp.
Sen ska den ju ner om 2 månader med. uuusch.


Sen följde Julia med till Prime. Pratade med Jeremy. Om cirkus 2 veckor är det dags.
Sa typ att han får göra vad han vill som ska gå ihop med blomman jag har nu. Och att jag litade helt på honom.
Så det ska bli spännande :)



Och nu ikväll blev det Step Up. Det var skönt att svettas lite granna.


Nu sova! Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0