Solen lyser i Eksjö.




Lite frukost. Sen in i duschen och iväg för en fika med Maria i hennes och C:s nya lägenhet.
Ska bli trevligt ;)


När jag flyttar i Januari så har jag flyttat 16ggr. Tror jag.

Föddes i STHLM. Vid 6års ålder flyttade vi till HBG till en lägenhet.
Sen flyttade vi till hus i cirkus ett år. Sen började pappa jobba i Bellö så vi flyttade till
Eksjö Norrastorgatan.
Sen separerade dom. Jag och mamma flyttade till Husargatan.
Sen träffade hon Jonny. Flytt till Kinnagatan. Sen Ljungbergsgatan i Bykvarn.
Sen Stockrosgatan i Kvarnarp.

Sen begav jag mig till Göteborg. Bodde i Kortedala hos min moster först.
Sen flyttade jag till Björkekärr till en liten etta. Efter någon månad flyttade jag ihop
med Sofie Carme i Lunden. Underbart läge och lägenhet.







Sen ville hon tillbaka till Norge efter ett halvår. Så jag begav mig till Maria Ljunggren
i Biskopsgården. Hon flyttade senare hem till Eksjö. Sen kom Caroline. Vi flyttade ihop i en
trea några portar ifrån. Fortfarande i Biskop.

Sen flyttade Caroline hem. Jag flyttade till en etta några gator bort. Köldgatan.

Efter ett halvår flyttade jag hem till Eksjö igen. Till mamma och Jonnys hus på Stockrosgatan.
Sen efter cirkus ett år flyttade jag till Norrastorgatan där jag fortfarande bor.

Och om 2 månader beger jag mig vidare. Tjohooo ;)
Blir 16ggr va? Ja tror det. haha. Zigenare var det ja...


Ganska intressant va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0