Som ett brev på posten.



Eh. Efter frukosten så var humöret mycket bättre. Studsade omrking till musiken
och sjöng. Hm, säger som Line. Utan regelbundna måltider så blir man en suuuris och
depptönt.


Tror jag gör av med mer än vad jag äter. För jag är hungrig jämt. Vet inte vad min
kropp begär av mig. Men jag kan inte äta hela tiden lixom. Och ja, det gör ju
att det där förbannade sötsuget dyker upp som ett brev på posten. aaah.
Jag som skröt så stolt för mamma förra veckan att jag inte alls var godissugen längre eller
inte alls åt. Tjiii där fick jag för det... haha!







Har varit o tränat med mamma nu i P-hallen. Skönt.
Nu ska jag äta sen lunch sen till Jameson.


Fick hem min jacka igår. Skulle visa Jameson. Var inte hundra på att jag skulle
behålla den. Drog i ett snöre i midjan och sa " Så kan man dra in den med " sen tjoff, så hade jag hela
snöret i handen. haha nu kan jag verkligen inte skicka tillbaka den. Tur jag gilla den då ;)
Fast borde reklamera kanske?





Nej maaaud. Puss E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0