Strawberry daiquiri.



Okej, blev lite för mycket av det goda igår. Var inte alls planerat.

Skulle träffat Lisa men hon kunde inte. Alla andra åkte på födelsedagsfest i Aneby sen
till Jönköping eller Tranås. Men jag kände inte alls för utgång.

Jag åt ryggbiff och potatisgratäng istället. Drack rödvin, sen kom drinkarna fram.
Päronvodka och strawberry daiquiri. Gott, men idag har jag huvudvärk.








Cyklade hem på en jinglig cykle. Bilen fick stå.


Sen ringde killarna och ville att jag skulle komma till Jkpg.
Brangen erbjöd sovplats. Johnny ville dansa och dela sitt liv med mig.
haha. Ta en taxi jag betalar. Nej tack.



Köpte pålägg från charken på Konsum igår. gott.
Så nu ska jag äta en god frukost sen blir det jobb. blä.



Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0