svider i benen.


Godmorgon!

Villket grått väder idag. Trist. Men jag ska jobba så egentligen spelar
det ingen roll.
Har stökat i sömnen något fruktansvärt inatt. Konstigt det där. Vissa nätter bara lite och
andra kan jag stirra hur mycket som helst. För det finns inte en natt utan att jag pratar. nej nej.



Igår på dagen kände jag lite svidningar i benen. Inget jag tänke på så.
Men sen på kvällen gjorde det ont. Kunde inte riktigt sitta still. Kändes som växtvärk typ.
Och nu när jag vaknade så gör det fruktansvärt ont, i hela låren och höfterna. Och svider gör det med.
Så fort jag rör vid låren så svider det på huden och när byxan kommer emot. Läskigt.
Har inte tränat ben sen i Lördags. så det kan det ju inte vara.

Googlade som man alltid gör. Fick upp massa om MS. kul?
Ne men får väl ta en tablett kanske.


Nu frukost. PUSS E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0