This wasn't the part of the plan.





Bakade lite gott och nyttigt bröd igår. Smidigt egentligen. Är så aptrött på bröden i affärerna. Står
alltid lika länge o glor. Sen slutar det med det gamla vanliga. blä.
När jag skulle åka hem så var bilen en igloo.




Ska jobba första gången på ett nytt ställe idag. Jag är faktiskt lite nervös.
Men det kommer nog gå bra. jadå.


Sen gjorde jag ett klokt val innan. Oftast tänker jag inte innan jag gör något.
Så står man där sen. Så detta var ett klokt val men samtidigt jobbigt.
Men men kommer väl fler chanser snart. ja.




...If I find myself another.
If I find another way.
To restart and forget
and to hide away.




Puss Hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0