trevlig kväll!




En trevlig kväll blev det. Men till min besvikelse som jag nästan räknat ut innan på dagen var
attr förrätten bestod av räkor. Nämligen räksoppa. Och snäll som jag är vågar jag inte säga något.
Så jag åt och knep. Åh fy farao, för varje sked jag tog så blev illamåendet värre. Känna dom där sega
sakerna i munnen. En sked till och jag hade spytt rätt ut.

Detta gjorde att jag inte kunde njuta av resten av maten tyvärr. Vilket var synd, för den var god.
Åh jag mår fortfarande illa. Kommer aldrig kunna se en räka i hela mitt liv mer.. Fy!


Ja tänk er själva att få in något ni avskyr!






Såg min granne på andra sidan för första gången innan. Han var ju söt. haha hm.



Imorgon ska jag få mina vinterdäck påsatta. För det ska komma snö nu. Weho.




...You are my sweetest downfall.



Nej sängen nästa. Jobb imorgon igen.
Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0