tvillingsjäl?!


Ok, idag är jag sjuk. Det suger åsne...
Jobbigt.


Caroline var på massage häromdagen. Hon höll även på med healing, den där massören då.
Och på något sätt kom dom in på mig och mitt nattpratande/vandrande.
Att jag jobbar i sömnen och allt möjligt.
Då sa denna människa att det innebär att jag har en tvillingsjäl. hm?

Eh ok? Hon sa att det kan vara att ett syskon som aldrig kommit till världen.
Så det är den som spökar om nätterna?
Jag tror aldrig på sånt skit, men tyckte detta var lite obehagligt?!








Och imorse när jag skulle duscha så såg jag att mitt ena schampo var öppet. Ett frisörschampo som bara står där.
Jag använder aldrig det. Bara balsamet.
Det har hänt förut att det varit öppet. Och jag stänger det. Och sen nästa gång
jag ska duscha så är det öppet IGEN. Vad händer?

Visst innan har jag tänkt att någon använt det när dom duschat här. Men nu har ingen
duschat här på länge. Så jag fattar inte? Öppnar det sig av sig själv eller?
Lite märkligt ju...


Nej köpa lite hostmedicin kanske?

PUSS E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0