Underbart väder :)





Nu har jag gått in på internetbanken och ändrat alla nästa månads räkningar till att
dra sen 27e när jag får lön. Hur irriterande som helst med räkningar som typ dras den 11e.
Vad är det för påhitt? Får ju en att tro att man har mer pengar än vad man har egentligen ;) haha.






Annars vaknade jag upp med magont idag. Dumma IBS-skit. Tog en promenad upp
till mamma för att hämta min bil. Promenad, ända botemedlet mot magont. Sant.
Sen var det sjukt skönt i solen med.

Sen åkte jag till le gym och sen sprang jag en runda med.
Nu ska jag snart gå bredvid igen. Bättre lycka denna gång. yes.



Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Amanda - Annasdotter

underbart väder? :o haha, hos oss är det frost och svinkallt! haha

2010-10-12 @ 12:52:02
URL: http://annasdotter.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hur är det med dig idag då? :)

2010-10-12 @ 13:00:05
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0