We're take some time to do the things we never had.



Jag älskar kronärtskocka. Brukar ha det i bla. sallad och på pizza. mums.
Idag köpte jag en färsk som jag ska koka sen. Har hört att det ska vara gott och
nyttigt dessutom. Får väl se vad jag tycker....











Jises vilken seg dag. Jobbade och sen åkte jag hem o städade.
Tog en powernap för att jag skulle bli piggare men blev bara tröttare. Fattar inte detta.
Imorgon ska jag ta en låååång sovmorgon.


Har sjukaste träningsvärken i hela baklåren upp i rumpan. Kan knappt gå.
Vill inte ens tänka på hur ont det kommer göra imorgon då.
Meeen, får försöka träna bort den kanske.



Nu ska jag hoppa i myskläderna, sen ska jag göra minsta möjliga ikväll.





It's gonna take a lot to drag me away from you.
There's nothing that a hundred men or more could ever do
.




Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0